Saturday, November 26, 2005

شرودر لقي شغل

شرودر لقي شغل


المستشار الألماني السابق شرودر وجد عملا في
إحدى دور النشر كمستشار إعلامي فيها. وذلك بعد أن ترددت أنباء بأنه سيعود للمحاماة، ولكنه فضل "الشغلانة" الجديدة لأنها ستدر عليه دخلا أكبر. د
ربنا يوفقه ويرحمنا..!!!د

9 comments:

rony_al3geeb said...

عارفة يا دعاء المثل اللى بيقول إن سرقت اسرق جمل .. واضح ان شرودر ميعرفش يسرق جمل ولا حتى معزة ويمكن ولا كتكوت كمان .. يبقى كان رجل دولة خايب بمقاييسنا..!!! إيه رأيك؟؟

Lasto-adri *Blue* said...

طب وإيه المشكلة؟!
أنا لو مكانه كنت ح بص للدخل الكتير أنا كمان
حتى لو كنت المستشارة السابقة لألمانيا
دا التفكير العملى فى المرحلة اللى هو فيها لحد ما تفرج

:] :]

Doaa Samir said...

يا نهار....!! لأ طبعا يا روني احنا ماعندناش مقاييس من أصله فوق. ياريت المقياس اللي قلت عليه ده كان يبقى معلن، ساعتها كنا عرفنا نتصرف كويس!! فاهماني طبعا..د


لست أدري عندنا، ليتني أدري، يا مرحبا يا مرحبا.. لأ مفيش مشكلة خالص، هي دي الناس الحقيقية، كأنه واحد مسك وظيفة لفترة وطلع ع المعاش وهيمارس نشاط تاني كان نفسه فيه.. ايه المشكلة؟! هيرجع لحياة عادية جدا وهيقدر يمشي في الشارع من غير ما حد يرميه بالطوب ومن غير ما حد تاني يلزّقه من كتر البوس
؛)))

Ramy Ibrahim said...

أسجل إعجابي بمدونتك وكتاباتك، قد أضفت رابط لك عندي إذا لم تمانعي

Dalia Fouad said...

أحلى حاجة فى الكلام اللى بتعرضيه ان كل كتاباتك وحتى أخبارك غير متوقعة فاسمحى لى أن أبدى اعجابى الشديد
على فكرة أنا بقيت زميلة والمدونة بتاعتى هى
www.akherelleel.blogspot.com
سلام يا مبدع

Doaa Samir said...

رامي، نورت لي "كروان" بعد ماكنت قلت إن المدونة في النزع الأخير.. هابقى أكمل في مدونتك وميرسي ليك (:

داليا،
ايه الهنا اللي أنا فيه ده، الحمد لله إن فيه ناس لسه فيها الرمق الجميل اللي يخليها تقرأ وتشوف وكمان تقول..!!د ومرحبا بكِ في دايرة المدونين، هانتظر كتاباتك

(:

gogo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

一夜情聊天室,一夜情,情色聊天室,情色,美女交友,交友,AIO交友愛情館,AIO,成人交友,愛情公寓,做愛影片,做愛,性愛,微風成人區,微風成人,嘟嘟成人網,成人影片,成人,成人貼圖,18成人,成人圖片區,成人圖片,成人影城,成人小說,成人文章,成人網站,成人論壇,情色貼圖,色情貼圖,色情A片,A片,色情小說,情色小說,情色文學,寄情築園小遊戲, 情色A片,色情影片,AV女優,AV,A漫,免費A片,A片下載

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,情趣用品,情趣用品,A片,A片,情色,情色

情色視訊,美女視訊,辣妹視訊,視訊聊天室,視訊交友網,免費視訊聊天,視訊交友90739,視訊,免費視訊,情人視訊網,視訊辣妹,影音視訊聊天室,視訊交友,視訊聊天,免費視訊聊天室,成人視訊,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,上班族聊天室,小高聊天室

said elmasry said...

اذيك يا صديقى
اولا : اود ان اشيد باعجابى الشديد والمنبهر بمدونتك
حقا رائعه
ثانيا اود ان اقوم بعمل تبادل روابط نصيه معك بمدوناتك مع احدى مدوناتى
ان تضع لى رابط احى مدوناتى عندك وان اضع لك رابط احدى مدوناتى عندى
اليك المدونات اختار منهم ما شاءت

موقع الزمالك

موقع جوجو الشامل

موقع الاهلى المصرى 101

موقع اخبار الكورة المصرية,الاوربية,العالمية,الاهلى

موقع النادى الاسماعيلى ,اخبار الاسماعيلى

موقع تعليم الفوركس للمبتدئين اون لاين

موقع شباب بيك
منتظر ردك
بعد ان تضع لينك مدونتى عندك اترك تعليق فى اى مدونه عندى لكى اقوم على الفور
باضافه مدوتك لدى
شكرا لك تقبل خالص مروى وتقدرى واحترامى لك
شكرا لك صديقى